Карлсберг България стартира „Бирена академия“ за партньори и служители
Компанията е най-бързоразвиващата се в сектора за 2017 г.
Карлсберг България стартира нов проект с името „Бирена академия“, който е предназначен както за служителите на Карлсберг България, така и за нейните партньори и клиенти. Обучението в „Бирена академия“ дава основни познания в няколко направления: историята на бирата, съставки на бирата и пивоварния процес, различните стилове бира.
Концепцията на „Бирената академия“ има за цел да създаде разбиране за начина на дегустиране на бира и умение да се опише вкусът на всеки тип пиво, както и да даде препоръка и развие способности за правилно комбиниране на различни видове бира и храна, в това число и правилното им сервиране.
„Ние искаме да сме най-професионалният партньор за нашите клиенти и с новаторската програма на „Бирената академия“ можем да го постигнем“, коментира Денис Шерстенников, изпълнителен директор на Карлсберг България.
В началото на новия сезон компанията отчита много добро представяне през изминалата година, както сочат данните на агенция Nielsen A/S. За 12-те месеца на 2017 г. Карлсберг постигна 31,6% от пазара на бира у нас. Лидерската позиция в бранша се дължи основно на приноса на местни й марки „Пиринско“ (19,8% пазарен дял) и „Шуменско“ (10% пазарен дял). Завръщането на оригиналната 0,33 л стъклена бутилка „Бомбичката“ бе една от най-успешните новости за бранда, която се радва на успех вече 2 години след появата си.
За първите два месеца на 2018 г. Карлсберг България постигна 33,1% дял в обем и 32,6% дял в стойност от бирения пазар. „Пиринско“ отчете 20,7% дял, а „Шуменско“ – 10,1% дял за същия период, по последни данни на агенция Nielsen A/S. И при двата бранда това е близо 35% ръст в обемите – спрямо същия период на миналата година.
„В стремежа си да даваме на потребителите възможност за нови бирени преживявания и усещания, ние вярваме, че развиваме бирената категория като цяло. Като част от Карлсберг Груп, освен добре познатите у нас Carlsberg, Tuborg и Budweiser Budvar, компанията ни обедини различни по произход и тип пива в единна концепцията „House of Beer“, която ние не спираме да обогатяваме и разнообразяваме“, заяви Денис Шерстенников. Ще продължим да инвестираме в нашите марки, в пивоварните ни, в екипа ни, за да доставим възможно най-доброто качество бирени продукти на нашите потребители.“, допълни той.
Първото ново попълнение под шапката на „House of Beer“ е именно Kronenbourg Blanc 1664 – един от най-силните брандове на Карлсберг Груп, който компанията вече предлага на нашия пазар.
Общите капиталови инвестиции на компанията за изминалата 2017 г. възлизат на 11 200 000 лв.