Kaufland има нов директор „Корпоративни комуникации“
Звеното ще обедини публичните комуникации, корпоративната социална отговорност и вътрешните комуникации

~ 1 мин.
Анна Кастрева застава начело на отдел „Корпоративни комуникации“ в „Кауфланд България ЕООД енд Ко“ КД. Тя ще отговаря за изграждането и управлението на репутацията на компанията. Новосформираното звено ще обедини публичните комуникации, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на Kaufland България.
Анна Кастрева има 13-годишен опит в управлението и стратегическото планиране и развитие на интегрирани комуникационни решения. Експертизата ѝ включва задълбочен поглед върху управлението на корпоративни, институционални, бранд и кризисни комуникации.
Преди да се присъедини към екипа на Kaufland България Анна е мениджър „Корпоративни комуникации и PR” в bTV Media Group. Богатият си ръководен опит Кастрева допълва и с дългогодишна работа в едни от най-добрите агенции в сферата на комуникациите у нас.
Анна започва кариерата си като журналист във вестник "Дневник". Има бакалавърска степен по журналистика от Софийския университет "Св. Климент Охридски" и диплома по PR от The Chartered Institute of Public Relations, UK.
Анна Кастрева има 13-годишен опит в управлението и стратегическото планиране и развитие на интегрирани комуникационни решения. Експертизата ѝ включва задълбочен поглед върху управлението на корпоративни, институционални, бранд и кризисни комуникации.
Преди да се присъедини към екипа на Kaufland България Анна е мениджър „Корпоративни комуникации и PR” в bTV Media Group. Богатият си ръководен опит Кастрева допълва и с дългогодишна работа в едни от най-добрите агенции в сферата на комуникациите у нас.
Анна започва кариерата си като журналист във вестник "Дневник". Има бакалавърска степен по журналистика от Софийския университет "Св. Климент Охридски" и диплома по PR от The Chartered Institute of Public Relations, UK.