„Където бизнесът намира вдъхновение“: България вече се рекламира по National Geographic
Рекламата промотира страната ни като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм

2 Видеа
© ECONOMIC.BG / Стопкадър от YouTube/Bulgaria MICE
Рекламната кампанията на България в каналите на National Geographic и 24 Kitchen, стартира днес. Телевизионната реклама промотира България като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм. Тя ще се излъчва в девет държави до края на април, съобщават от Министерството на туризма. Паралелно с нея се провежда и дигитална кампания, която включва популярния формат pre-roll с нови клипове в YouTube.
Медийното партньорство включва телевизионно излъчване на 2430 рекламни спота на 9 стратегически пазара в Европа. Те са разпределени между каналите National Geographic, обхващащи Великобритания, Франция, Полша, Германия и Испания, и тези на 24 Kitchen в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия. Над 50% от клиповете ще бъдат излъчени в прайм тайма на телевизионните програми.
Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал. Чрез партньорството ни с National Geographic и 24 Kitchen достигаме до милиони пътешественици, които търсят автентични и вдъхновяващи дестинации“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош.
Заснемане на рекламата
Екип от групата на телевизионния гигант прекара няколко дни в България, специално за това партньорство, за да заснеме два 30-секундни клипа, промотиращи страната ни в ключовите направления „Вино и гастрономия“ и MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) туризъм.
Кампанията е част от Годишната програма за национална туристическа реклама. Основната цел е да утвърди България като привлекателна и сигурна туристическа дестинация с разнообразни възможности за туризъм през цялата година. National Geographic е водеща световна медия, която достига 760 милиона домакинства по света.
Припомняме, че за партньорството между България и National Geographic беше съобщено още през ноември миналата година, когато страната ни взе участие в Международното туристическо изложение World Travel Market в Лондон.