L’Oreal придобива канадската компания за добавена реалност ModiFace

Козметичният гигант ще даде възможност на клиентите си да тестват различни гримове онлайн

L’Oreal придобива канадската компания за добавена реалност ModiFace

L’Oreal обяви придобиването на 100% от канадската компания ModiFace, световен лидер в областта на добавената реалност при разкрасяването. Сделката е в съответствие със стратегията на L’Oreal за засилване на дигиталното присъствие на всички 34 международни марки в портфолиото си и предоставяне на най-иновативните технологии при разкрасяването. С това придобиване L’Oreal ще даде възможност на клиентите си да тестват гримове и червила онлайн в специални приложения, разработка на МodiFace.

Създадена от Парам Аараби преди 11 години в Торонто, ModiFace разработва виртуални 3D услуги за гримиране и диагностика на кожата, използвайки собствено ноу-хау, което взема предвид чертите на лицето и цвета на кожата. Тези услуги се използват от почти всички водещи марки за красота. 

ModiFace разполага с екип от близо 70 инженери, изследователи и учени, които са автори на повече от 200 научни публикации и са регистрирали над 30 патента. Софтуерът на ModiFace позволява на потребителите да виждат как се променя лицето им в реално време, докато експериментират с комбинации от гримове. Приложението превръща камерата на смартфона в огледало, за да могат потребителите да видят как ще изглежда даден козметичен продукт върху собствената им кожа.

Любомира Роше, главен дигитален директор на L’Oreal, заяви: „Развълнувани сме да посрещнем ModiFace в семейството на L’Oreal, за да се превърне в ядрото на нашата дигитална научноизследователска и развойна дейност. Със своя екип от световна класа, технологии и устойчиви резултати при технологичните иновации в областта на красотата, ModiFace ще ни подкрепи в мисията да помогнем на нашите клиенти да открият, опитат и изберат точните продукти и марки за себе си. Заедно с ModiFace искаме да създадем нова страница в областта на красотата и да предоставим на нашите клиенти иновативни услуги и преживявания.”

Парам Аараби, основател и главен изпълнителен директор на ModiFace, коментира: „Придобиването на ModiFace от L’Oreal разкрива невероятни възможности за иновации при добавената реалност (AR) и изкуствения интелект (AI) в сферата на красотата, резултатите от които ще зададат посоката на развитие на козметичната индустрия за десетилетия наред. Целият екип и аз сме изключително развълнувани да се присъединим към семейството на L’Oreal и очакваме с нетърпение бъдещето, което ще създадем заедно.”

ModiFace ще бъде част от Фабриката за цифрови услуги на L’Oreal – специализирана мрежа за проектиране и разработване на нови цифрови услуги за марките на групата. ModiFace ще работи в тясно сътрудничество с изследователския екип на L’Oreal и ще черпи вдъхновение от ненадминатия вековен опит на L’Oreal в областта на красотата. ModiFace ще продължи да бъде базирана в Торонто близо до университета, с който има много научноизследователски партньорства.

Коментари: 0