Блясък и повече карати: LVMH има план за ремонт на Tiffany
Френската група за луксозни стоки подготвя щателна ревизия
Френската група за луксозни стоки LVMH планира да направи щателна ревизия на обширната гама от бижута на Tiffany & Co в опит да затвърди лидерските позиции на компанията. За целта новият собственик ще заложи на повече злато и скъпоценни камъни в новите колекции. Ще направи по-луксозни и отличителните за американския бранд сребърни гривни. Всичко това ще се случи след приключването на поглъщането на Tiffany & Co за 15.8 млрд. долара в края на този месец, предава Reuters.
Няколко души, запознати с операциите на Tiffany, са заявили пред медията, че собственикът на Louis Vuitton възнамерява да обнови и външния вид на самите магазини за бижута, както и да увеличи брпя им в Европа и Азия. В момента американският бижутер притежава 320 тъеговски обекта, една трета от които са в САЩ. Според новия собственик част от тях са твърде остарели и неподдържани, което означава, че „трябва да се обновят или да се затворят“.
„LVMH може да даде на Tiffany времето и парите, от които се нуждае, за да промени продуктовата гама и да инвестира в усъвършенстването на магазините по цял свят“, казва един от източниците.
Френската група за луксозни стоки също така обмисля и да създаде линия часовници, но идеята все още не е потвърдена.
Продуктите на Tiffany варират от 150 различни сребърни висулки до диамантени колиета, струващи десетки милиони долари. Сребърните бижута имат брутен марж от около 90% и са прекрасна възможност за не толкова заможните купувачи. Експертите смятат, че всяка уважаваща себе си линия трябва да има гама, която да варира от нисък до най-висок клас.
Във видеообръщение собственикът на LVMH, Бернар Арно, коментира, че иска да издигне позицията на Tiffany по-високо. От думите му става ясно, че ще даде приоритет на дългосрочната привлекателност.
Кризата, породена от пандемията, не подмина и американския бижутер. По думите на Арно обаче Tiffany е надминала очакванията на новия си собственик LVMH, след като регистрира устойчиви приходи в последното тримесечие на 2020 г. Те бяха подкрепени от онлайн търговията и възстановяването на потреблението в Китай.
Бижутерският сектор е един от най-бързо развиващите се в луксозния сегмент през последните години. По време на пандемията изглежда и по-устойчив в сравнение с други области.
Сагата около придобиването на Tiffany от LVMH продължи повече от години, като финално френският гигант съобщи, че се е съгласил да закупи американския бижутер този януари. Сделката се оценява на 15.8 млрд. долара, малко под първоначално обявената сума от 16.2 млрд. долара.