Блясък и повече карати: LVMH има план за ремонт на Tiffany
Френската група за луксозни стоки подготвя щателна ревизия

Снимка: Unspalsh
Френската група за луксозни стоки LVMH планира да направи щателна ревизия на обширната гама от бижута на Tiffany & Co в опит да затвърди лидерските позиции на компанията. За целта новият собственик ще заложи на повече злато и скъпоценни камъни в новите колекции. Ще направи по-луксозни и отличителните за американския бранд сребърни гривни. Всичко това ще се случи след приключването на поглъщането на Tiffany & Co за 15.8 млрд. долара в края на този месец, предава Reuters.
Няколко души, запознати с операциите на Tiffany, са заявили пред медията, че собственикът на Louis Vuitton възнамерява да обнови и външния вид на самите магазини за бижута, както и да увеличи брпя им в Европа и Азия. В момента американският бижутер притежава 320 тъеговски обекта, една трета от които са в САЩ. Според новия собственик част от тях са твърде остарели и неподдържани, което означава, че „трябва да се обновят или да се затворят“.
„LVMH може да даде на Tiffany времето и парите, от които се нуждае, за да промени продуктовата гама и да инвестира в усъвършенстването на магазините по цял свят“, казва един от източниците.
Френската група за луксозни стоки също така обмисля и да създаде линия часовници, но идеята все още не е потвърдена.
Продуктите на Tiffany варират от 150 различни сребърни висулки до диамантени колиета, струващи десетки милиони долари. Сребърните бижута имат брутен марж от около 90% и са прекрасна възможност за не толкова заможните купувачи. Експертите смятат, че всяка уважаваща себе си линия трябва да има гама, която да варира от нисък до най-висок клас.
Във видеообръщение собственикът на LVMH, Бернар Арно, коментира, че иска да издигне позицията на Tiffany по-високо. От думите му става ясно, че ще даде приоритет на дългосрочната привлекателност.
Кризата, породена от пандемията, не подмина и американския бижутер. По думите на Арно обаче Tiffany е надминала очакванията на новия си собственик LVMH, след като регистрира устойчиви приходи в последното тримесечие на 2020 г. Те бяха подкрепени от онлайн търговията и възстановяването на потреблението в Китай.
Бижутерският сектор е един от най-бързо развиващите се в луксозния сегмент през последните години. По време на пандемията изглежда и по-устойчив в сравнение с други области.
Сагата около придобиването на Tiffany от LVMH продължи повече от години, като финално френският гигант съобщи, че се е съгласил да закупи американския бижутер този януари. Сделката се оценява на 15.8 млрд. долара, малко под първоначално обявената сума от 16.2 млрд. долара.