McDonald's променя дизайна на опаковките на напитки и храни
Това ще позволи на компанията да изглежда по-модерна и прогресивна

От януари 2016 г. храните и напитките McDonald's в Съединените щати ще се продават в нова опаковка, съобщиха от компанията. Очаква се, че през 2016 г. всички 36 000 вериги ресторанти в света ще преминат към новия дизайн.
Новият дизайн ще е по "прост и изчистен" и позволява на компанията да изглежда модерна и прогресивна, се казва в мрежата за бързо хранене.
McDonald's се отказва червените, жълтите и белите цветове на опаковките - за първи път от повече от 60 години, заявява NBC Chicago. Те ще заменят надписите с ярки цветове върху кафява хартия (оранжево, зелено, лилаво, тюркоаз), но "златните арки" ще останат в дизайна.
McDonald's още през 2015 г. започна да въвежда зелен дизайн на своите продукти и други близки до природата цветове, за да покаже ангажимента си към свежите и здравословни разновидности на бързото хранене бързо хранене; червеното и жълтото традиционно се свързват с бързина и ефективност, пише онлайн изданието на Quartz.
Тази стъпка - последната от усилията на цялата верига McDonald's да актуализира своята марка на фона на спада в продажбите и нарастващата конкуренция от страна на Honest, Byron, Five Guys и Shake Shake, пише The Telegraph.
През 2014 г. световните продажби на McDonald's намаляват с 1% спрямо 2013 г., консолидираните приходи са намалели с 2% до $ 27.0 милиарда. Тези цифри бяха сред най-лошите за компанията в последните години, през миналата година продажбите са намалели до нивата от 2002 г., пише вестник Financial Times.
Преди това, McDonald's обяви намерението си да намали мрежата си от обекти с 59 ресторанта в Съединените щати през 2015 г. - за първи път от 45 години насам, компанията затваря повече ресторанти, отколкото открива, пише The Telegraph.