Mercedes пуска собствено приложение за клиенти

Германската компания ще дава съвети чрез чат-ботове

Mercedes пуска собствено приложение за клиенти
Немският автомобилен производител Mercedes планира пускането на собствено приложение, в което клиентите ще могат да отправят своите въпроси към компанията.

"Попитай Mercedes" е дело на Daimler и ще представлява дигитален асистент, който ще се предлага на няколко пазара първоначално, а на по-късен етап се планира и глобално лансиране. 

Приложението ще работи на няколко езика и е част от дигиталните експерименти на германската компания. "Попитай Mercedes" ще може да се използва както от настоящи, така и от потенциални клиенти на марката. Освен това то ще предлага денонощна асистенция и с него ще се общува чрез гласови команди или чрез текстови съобщения.

"Става въпрос за приложение, което ще помага на клиентите да разучат и използват всички характеристики на автомобилите им Mercedes", обясни Сабие Шюнерт, директор дигитално развитие в Mercedes.

Някои анализатори смятат, че част или всички функции на приложението ще бъдат поверени на чатботове, които ще отговарят на въпросите на клиентите, симулирайки разговор. Приложението ще може да се инсталира както в инфотейнмънт системата на колата, така и на телефона на клиента.
Коментари: 0