„МЕТРО България“ получи второ отличие за най-добър работодател

Top Employers Institute удостоверява, че даден работодател отговаря на международните стандарти и най-добри работодателски практики в света

„МЕТРО България“ получи второ отличие за най-добър работодател
1452 ~ 2 мин. четене
„МЕТРО България“ за втора поредна година получи официална сертификация за „Най-добър работодател за България“. Отличието „Top Employer Bulgaria 2019“ се дава на компанията от Top Employers Institute за изключителната ѝ политика по отношение на служителите.

Компаниите, сертифицирани като най-добри работодатели, трябва да покрият високите стандарти, заложени от института, на базата на сериозен одит, който включва проверка на всички процеси и дейности, регламентиращи работата на служителите в една компания. За да се валидира окончателно процеса, резултатите от направения одит се проверяват от трета, независима организация, което гарантира прозрачност и правдивост на оценката.



Top Employers Institute е оценил „МЕТРО България“ по различни критерии, сред които стратегия за развитие на таланти, планиране на работна сила, обучение и развитие, развитие на лидерски умения, кариера и приемственост, възнаграждения и бонуси, организационна култура и други.

Дейвид Плинк, главен изпълнителен директор на Top Employers Institute, коментира сертификацията така: „От нашето изследване за 2019 г. установихме, че сертифицираните организации предоставят отлични възможности на своите служители и стимулират развитието на практики, които поставят хората на първо място. Тези компании правят всичко възможно, за да развият работното място, поставяйки фокус върху отличната работа в сферата на човешките ресурси, като в следствие на това се превръщат в предпочитан работодател“.

„Да получим това признание втора поредна година е страхотно послание и показва, че „МЕТРО“ се стреми да прилага най-добрите работодателски практики на световно ниво“, каза Филип Анастасиу, директор „Човешки ресурси“ на МЕТРО България.  „Това е не само начин да се отблагодарим на колегите за техния ангажимент и добре свършената работа, но е полезно и за бизнеса дългосрочно. Щастливи служители е равно на щастливи клиенти“, добави той.
Подкрепи Economic.bg