МЕТРО България търси партньори за програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“
Програмата е насочена към малки локални мандри и към по-големи млекопреработватели

МЕТРО България набира партньори от млечния сектор за участие в програмата "Бъдеще за автентичните млечни продукти". Компанията цели да създаде стратегическо и дългосрочно партньорство и да популяризира българските млечни храни, произведени по традиционен начин, както и да съдейства за бъдещо сътрудничество за износа им в Европейския съюз.
Програмата "Бъдеще за автентичните млечни продукти" е насочена както към по-малки мандри, така и към по-големи млекопроизводители, които искат да реализират на местния пазар своето прясно и кисело мляко, сирене и кашкавал.
За да кандидатстват в програмата, млекопреработвателите ще трябва да подготвят кратко представяне на мандрата, попълнен въпросник, копие от лабораторен анализ на продуктите, посочени във въпросника, снимки на продуктите и етикетите, грамоти и отличия от изложения и конкурси, автентични рецепти и традиции, свързани с млечните продукти от конкретния регион.
Потенциалните партньори ще трябва да отговарят на стандартите за качество, очаквани от компанията. Заявки могат да се подават до 20 май 2018 г. на адрес: Метро Кеш енд Кери България, Гр. София, бул. Цариградско шосе 7-11 км, Административен вход – за отдел „Млечни“- програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“.
„Българските млечни продукти са кулинарната емблема на България. МЕТРО си поставя за цел да ги върне на трапезата във всеки български дом, както и да ги предложи, чрез професионалните си клиенти от туристическия бранш, на чужедстранните гости в зимните и летни курорти на страната.“, сподели Георги Гърневски, ръководител на програмата „Бъдеще за автентитните млечни продукти“.
За МЕТРО е важно да популяризира традиционните български млечни продукти, за да могат повече клиенти да се докоснат до вкуса им.