Microsoft разделя бизнеса си на две

Компанията прехвърля дисплейната реклама и картографските услуги на AOL и Uber

Microsoft разделя бизнеса си на две

Снимка: flickr.com

172 ~ 1 мин. четене

Microsoft прехвърля бизнеса си в дисплейна реклама на AOL, а част от картографската си технология ще бъде продадена на Uber, съобщи Reuters. Действията са съпътствани от нуждата за намаляване на загубите, които Microsoft генерира от онлайн бизнеса си. 

Чрез прехвърлянето на тези дейности компанията ще се фокусира върху разрастващия се бизнес с реклами в търсачката и развиването на Bing. 

“Днешната новина е доказателство за засиления фокус на Microsoft върху неговите силни страни – в този случай това са търсенето, рекламата на база търсене и създаването на добро 
съдържание и услуги за потребителите“, заяви в свое съобщение компанията. 

По силата на 10 годишен договор с Verizon Communications Inc. AOL ще може да продава 
дисплейна реклама в MSN, Outlook.com, Xbox, Skype и в някои приложения в основни държави. Като част от сделката Bing ще бъде основната търсачка в AOL считано от следващата година. 

Uber – една от най-известните услуги за споделен превоз по целия свят –използва картографски данни от Google, Apple и китайския Baidu. Въпреки че Microsoft вече няма да събира картографски изображения, от компанията са заявили, че продължават да работят с доставчиците на такива.



Подкрепи Economic.bg