Пощенска банка и BBDO Group с три награди от конкурса на БДВО „PR приз 2017“

За поредна година финансовата институция е отличена в конкурса за постижения в сферата на връзките с обществеността

Пощенска банка и BBDO Group с три награди от конкурса на БДВО „PR приз 2017“
4187 ~ 2 мин. четене

Пощенска банка получи три награди от престижния конкурс за постижения в сферата на връзките с обществеността „PR Приз 2017”. Отличията бяха връчени на финансовата институция и нейната комуникационна агенция BBDO Group / Proximity Sofia. Наградите са за цялостната комуникационна кампания по повод 25-ата годишнина на Пощенска банка и зелената инициатива „Зарядно със сърце“.

„25-ата годишнина на една банка е изключително важен момент и сме щастливи, че получаваме награда именно за това. Благодарим на нашата комуникационна агенция BBDO Group, с която заедно реализирахме и този проект. В Пощенска банка непрекъснато се стремим да реализираме проекти с голяма добавена стойност за обществото и градската среда, а в кампанията „Зарядно със сърце“, вложихме сърцето си, за да покажем на хората, че с малко усилия и средства, но с голямо желание, можем да постигнем много“, коментираха от банката.

Кампанията „25 години Пощенска банка“ бе удостоена с награда в категорията „Корпоративна ПР кампания“. Отбелязването на юбилея включваше мащабна комуникационна кампания под мотото „Дестинация:Бъдеще“, целта на която бе да покаже, че финансовата институция предлага финансови продукти и услуги от ново поколение и с добавена стойност в полза на клиентите си.

Инициативата на Пощенска банка „Зарядно със сърце“ спечели първо място в категорията „Зелени комуникации и градска среда“ за своя иновативен подход в комуникацията и ефективното използване на вложените ресурси. По атрактивен и нетрадиционен начин бяха съчетани два градски проблема – обездвижването и наднорменото тегло и създаването на зелена енергия, като специална инсталация показваше как, карайки колело, хората могат да заредят мобилните си устройства. Проектът получи и специалния приз за устойчиво развитие на сп. „Мениджър“ за трета поредна година.

Професионалното жури имаше нелеката задачата тази година да оцени 74 проекта в 13 традиционни конкурсни категории – това е и най-големият брой участници в многогодишната история на конкурса. 33 кампании бяха отличени и наградени на специална церемония в Софийската градска галерия.

Коментари: 0