Рекламата поддържа жизнения цикъл на всяка компания

Печатът е доказаната технология за дълговечно съхранение на знания, идеи, мисли, дори и на чувства

Зарина Генчева:

Рекламата поддържа жизнения цикъл на всяка компания

Снимка: Списание Икономика

1008 ~ 4 мин. четене
Татяна Явашева Татяна Явашева

Зарина Генчева е управляващ директор на „МОУШЪН АРТС“ ООД, по-позната с марката си Метрореклама -  компания с над 20-годишна история и традиции в сферата на външната реклама в България. Тя е основател и председател на УС на Транспортната индоор и аутдоор рекламна асоциация, която е представител на българския outdoor рекламен бизнес в Световната асоциация за външна реклама World Out of Home Organization. През 2017 г. Зарина Генчева е избрана за член на Съвета на директорите на БИЛБОРД АД – публична компания, която осъществява дейност в областта на дигиталния и широкоформатния печат и притежава най-голямата печатна база в страната, и е акционер в нея. От 2018 г. е член на УС на КРИБ с ресор „Пазар на труда“.

Последвайте ни във Viber
Последвайте ни в LinkedIn

Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин

Подкрепи Economic.bg