Рекламираме България по Discovery Channel и National Geographic
Отделените средства по проекта са над 6,2 млн. лв

~ 2 мин.
България ще се рекламира като туристическа дестинация по световните телевизии Euronews, Discovery Channel, Eurosport и National Geographic. Това стана ясно от пресконференция на Министерството на туризма във връзка с целогодишната рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали, предаде репортер на Economic.bg
Отделените средства по проекта, финансиран от Европейския фонд регионално развитие и от държавния бюджет, е 6 280 560 лв. Главен бенефициент по проекта е Министерството на туризма. Потенциалните туристи, включени в аудиторията на използваните телевизионни канали – 500 млн. домакинства в света, в това число над 350 млн. в Европа.
„Реализацията на проекта се осъществява на 3 вълни, като всяка една от тях е със средна продължителност от 8 седмици. Договорено е всяка една от паневропейските канали да излъчи по 3 рекламни клипа на ден, като всеки от тях е с продължителност 30 секунди. Реализираните излъчвания досега са над 400, които са генерирали близо 76 млн. гледания. Цифрата е толкова голяма, защото клиповете се излъчват по време на зрелищни спортни мероприятия, както и други, към които има голям интерес“, заяви Ани Хараламбиева, експерт от министерството.
По отношение на резултатите от кампанията, той заяви, че те могат да бъдат очаквани чак след края на проекта, който приключва през ноември. „Първите реални резултати, трябва бъдат оповестени в началото на 2016 г.“, допълни още Тодор Ле.
Дейностите по организация и управлението на проекта са свързани с планиране и организация на целогодишна рекламна кампания по световните телевизионни канали и целеви за страната туристически пазари.
Отделените средства по проекта, финансиран от Европейския фонд регионално развитие и от държавния бюджет, е 6 280 560 лв. Главен бенефициент по проекта е Министерството на туризма. Потенциалните туристи, включени в аудиторията на използваните телевизионни канали – 500 млн. домакинства в света, в това число над 350 млн. в Европа.
Целта е да се повиши ефективността и ефикасността от маркетинговите дейности и реклама на международните пазари."Поставените цели, наистина са амбициозни, но всъщност тези канали са с най-висока гледаемост. Също така, клиповете са преведени на различни езици“, заяви Тодор Ле, координатор по проекта.
„Реализацията на проекта се осъществява на 3 вълни, като всяка една от тях е със средна продължителност от 8 седмици. Договорено е всяка една от паневропейските канали да излъчи по 3 рекламни клипа на ден, като всеки от тях е с продължителност 30 секунди. Реализираните излъчвания досега са над 400, които са генерирали близо 76 млн. гледания. Цифрата е толкова голяма, защото клиповете се излъчват по време на зрелищни спортни мероприятия, както и други, към които има голям интерес“, заяви Ани Хараламбиева, експерт от министерството.
По отношение на резултатите от кампанията, той заяви, че те могат да бъдат очаквани чак след края на проекта, който приключва през ноември. „Първите реални резултати, трябва бъдат оповестени в началото на 2016 г.“, допълни още Тодор Ле.
Дейностите по организация и управлението на проекта са свързани с планиране и организация на целогодишна рекламна кампания по световните телевизионни канали и целеви за страната туристически пазари.