Рекламираме туризма с 3D сувенири
Българският щанд на туристическо изложение WTM в Лондон този ноември ще има дигитален корнер

© ECONOMIC.BG / МТ
3D сувенири на български туристически забележителности и атракции ще рекламират ваканцията у нас на българския щанд на световното туристическо изложение WTM в Лондон този ноември. Проекътт е се реализира с участието на студенти от Русенския университет „Ангел Кънчев“, стана ясно днес при посещение на министъра на туризма Николина Ангелкова.
Щандът ще разполага с дигитален корнер, където на място ще бъдат създавани сувенирите на забележителности като дунавските крепости, Рилският манастир, Ивановските скални църкви и много други.
Министър Ангелкова подписа с ректора на висшето училище проф. Велизара Пенчева рамково споразумение за сътрудничество, в което водещ акцент е разработването и използването на съвременни технологии за визуализация на рекламата в туризма.
Инициативата за дигиталния корнер е насочена към популяризирането на културно-историческото богатство на България. Тя ще надгради създадената от министерството през 2016 г. единна платформа с мобилно приложение I Love Bulgaria, която обединява всички елементи на туристическия сектор – забележителности, места за настаняване, заведения, съпътстващи услуги и др., поясни министър Ангелкова. В нея са включени и 100-те национални туристически обекта. Със сканиране на QR кода на всеки от тях освен информация ще се предоставя и виртуализация на 3D изображението му.
Министър Ангелкова припомни също, че Русе е част 12-те винено-кулинарни дестинации на България, които са нова съвместна инициатива на Министерството на туризма и Министерството на земеделието, храните и горите. Дестинация „Мизия“ включва не само туристически забележителности от региона, но и типичните за него вина и традиционни гозби.Министър Ангелкова припомни също, че Русе е част 12-те винено-кулинарни дестинации на България, които са нова съвместна инициатива на Министерството на туризма и Министерството на земеделието, храните и горите. Дестинация „Мизия“ включва не само туристически забележителности от региона, но и типичните за него вина и традиционни гозби.