„Софийска вода“ откри нов модерен център за обслужване

Той ще работи с удължено работно време в делнични дни – от 9 до 20 ч.

„Софийска вода“ откри нов модерен център за обслужване

Снимката е от обновения център на „Софийска вода“ в Бизнес парк София

Снимка: Софийска вода

„Софийска вода“ откри трети голям и модерен център за обслужване на клиенти. Той се намира на партерния етаж на ЦУМ. Центърът ще е с удължено работно време от 09:00 ч. до 20:00 ч. в делнични дни и от 10:00 ч. до 16:00 ч. в събота, също като другия нов, удобен и комуникативен център в Мега Мол, Люлин.

В новите си центрове „Софийска вода“ осигурява функционално разделение на услугите, за да се спести неудобство, както и времето на клиентите. Те разполагат с обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги, които изискват по-дълго време за работа с определен клиент. 

В центровете действа електронна система за поредност на обслужване чрез билети с номера за насочване на клиентите. На екрани се предлага дигитално видео съдържание с услугите на дружеството, съвети към клиентите и актуални новини. Осигурени са и удобни места за изчакване с безплатен достъп до Wi-Fi, както и контакти за зареждане на мобилни телефони.

Обновените центрове са още един етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото „Услуги по вода“, което „Софийска вода“, част от международната група Веолия, въведе. Компанията е първият ВиК оператор с  24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21, както и е единствената с Мобилен център за обслужване на клиенти – бус,  оборудван с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор  от услуги, които се предлагат от стационарните клиентски центрове на компанията.
Коментари: 0