Spotify ще позволи и на неплатените потребители да пропускат реклами
Засега функцията е в тестови период, но целта на компанията е да я направи достъпна за цял свят
~ 1 мин.
Музикалната стрийминг услуга Spotify тества нова функция в Австралия, която дава възможност и на неабонираните потребители (които не плащат месечна такса) да прескачат рекламите в платформата. Става дума всички видове платени слотове, при това толкова пъти, колкото искат, пише The Verge.
Според шведската компания потребителите вероятно ще пропускат само рекламите, които не ги интересуват. Тяхното поведение пък ще даде на екипите ценна информация за това как да насочват по-добре търговските послания – нещо, което един от ръководителите в Spotify сравнява със седмичния плейлист Discover Weekly, но за реклами.
От информацията, дадена пред AdAge, става ясно също, че рекламодателите няма да плащат за пропуснатите от потребителите слотове.
Засега функцията е само пробна. Целта на Spotify обаче е да я направи достъпна в световен мащаб, макар да не е ясно кога точно.
Разгръщането ѝ обаче поставя под въпрос реакцията на месечните абонати на стрийминг услугата, много от които решават да си плащат само за да не чуват реклами.