Starbucks премахва пластмасовите сламки от 2020 г.
Промяната ще стане факт първо в Сиатъл и Ванкувър, постепенно и във всички обекти от веригата
~ 1 мин.
От 2020 г. вече няма да пиете вашето кафе с лед от Starbucks със сламка. Веригата кафетерии обяви днес, че през следващите две години ще премахне пластмасовите сламки за еднократна употреба от всичките си обекти.
Вместо това, Starbucks ще предлага рециклируеми капачки с дупка, вместо да се налага ползването на сламка, или сламки от други материали като хартия или компостируема пластмаса.
Компанията вече използва пластмасови капачета за чашки в САЩ за някои от своите напитки като Nitro Cold Brew и всякакви напитки, покрити със студена пяна.
Starbucks обяви, че клиентите в Сиатъл и Ванкувър ще са първите, които ще усетят тези промени наесен.
На 1 юли Сиатъл стана първият град в САЩ, който забрани пластмасови сламки, прибори и коктейлни пръчици.
През следващата година забрана на пластмасовите сламки и бъркалки ще влезе в сила в Обединеното кралство и Ирландия.
Студените напитки в момента съставляват повече от 50% от продажбите на напитки на Starbucks, и компанията ползва повече от един милиард пластмасови сламки всяка година в своите над 28 000 обекта.
Редица компании за потребителски стоки, сред които McDonald's, IKEA, Lidl, Kaufland, вече обявиха, че ще намалят използването на пластмаса.
Вместо това, Starbucks ще предлага рециклируеми капачки с дупка, вместо да се налага ползването на сламка, или сламки от други материали като хартия или компостируема пластмаса.
Компанията вече използва пластмасови капачета за чашки в САЩ за някои от своите напитки като Nitro Cold Brew и всякакви напитки, покрити със студена пяна.
Starbucks обяви, че клиентите в Сиатъл и Ванкувър ще са първите, които ще усетят тези промени наесен.
На 1 юли Сиатъл стана първият град в САЩ, който забрани пластмасови сламки, прибори и коктейлни пръчици.
През следващата година забрана на пластмасовите сламки и бъркалки ще влезе в сила в Обединеното кралство и Ирландия.
Студените напитки в момента съставляват повече от 50% от продажбите на напитки на Starbucks, и компанията ползва повече от един милиард пластмасови сламки всяка година в своите над 28 000 обекта.
Редица компании за потребителски стоки, сред които McDonald's, IKEA, Lidl, Kaufland, вече обявиха, че ще намалят използването на пластмаса.