Столичани вече могат си плащат сметките за вода в мобилен бус
„Софийска вода“ откри първия си подобен център за обслужване на клиенти

Столичани вече ще могат да плащат сметките си за вода в мобилен бус. Днес „Софийска вода“ откри първия си подобен център за обслужване на клиенти. Той е оборудван в микробус с всички необходими технологии и в него ще се предлагат всички услуги на един стандартен клиентски център.
Бусът на четири колела ще обикаля повече от 20 квартала близки до столицата. Той ще се движи по предварително определен график.
В пътуващия център клиентите могат да получат информация за нови присъединявания, да открият партида или да променят собствеността на съществуваща, да подадат самоотчет, да потърсят информация или да подадат сигнал за ВиК услугите, за водомерни, лабораторни и технически услуги, както и справки за отчитане, сметки и безкасови плащания. В него има осигурена и приемна с безплатен интернет и информация за предлаганите услуги.
„Създадохме мобилния център с цел да се доближим до хората. За тези, които живеят в по-отдалечени места. Горди сме, че именно „Софийска вода“ създаде първия подвижен център във ВиК сектора в България. Стремим се да мислим, както за качеството на услугите, които предоставяме, така и за удобството и интересите на клиентите ни“, сподели Арно Валто де Мулиак, изпълнителен директор на „Софийска вода“.
Мобилният център е вторият етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото „Услуги по вода“, което „Софийска вода“ въвежда. Целта на дружеството е максимално да улесни потребителите като пести времето и средствата им и предоставя по-гъвкави и качествени услуги.