Виртуални екскурзии: Японски туроператор намери начин да запази клиентите

Част от бранша смята, че тази тенденция ще остане и след кризата

Виртуални екскурзии: Японски туроператор намери начин да запази клиентите

Снимка: Unsplash

След като през 2020 г. се научихме да работим, учим и да се виждаме с близките си онлайн, то японска туристическа компания започна да предлага на своите клиенти виртуални екскурзии с цел да запази бизнеса си въпреки всички ограничения. Онлайн обиколките на Japonsime включват „Japan Art Trip: Ukiyo-e“, което използва дигитални изображения и интерактивни обяснения, за да помогне на туристите да се запознаят с японската история на изкуството.

„Japan Art Trip: Ukiyo-e кара туристите да се потопят в историята на Хида и Киото. Обмисляме скоро да започнем да предлагаме и още два нови маршрута - Virtual Tour Japan: Kyoto и Virtual Sake Brewery Tour“, уточнява организаторите, предава Euronews.

Потребителите разглеждат забележителностите онлайн. Освен това се запознават с най-важната информация чрез дигитални изображения.

Japonisme, както много туристически компании, трябваше да се адаптират, за да оцелеят след пандемията от COVID-19. Благодарение на технологиите, интернет и взаимосвързания ни свят, туристите все още успяват да „посетят“ някои важни градове, забележителности - дори музеи и художествени галерии  по целия свят от домовете си.

До някаква степен всички вече свикнахме с виртуалния начин на живот, онлайн работата и учението. Дали тази тенденция обаче ще се задържи задълго? Някои от туристическата индустрия със сигурност мислят така. Екскурзоводът Джереми Минсбург, който предлага виртуални обиколки на Берлин от началото на националната блокада, казва, че това е наистина положителна алтернатива за много хора, които не могат да пътуват по една или друга причина.

Според заетите в бранша това е най-голямата промяна в сектора, откакто започнаха екскурзиите със самолет. Директорът на Japonisme споделя, че дори и след разхлабването на мерките, ще продължи да организира онлайн екскурзии. Те ще се предлагат за  пътници, които може да не могат да посетят Япония лично - било то здравословни проблеми след COVID, финансови проблеми или причини за достъпност.

Коментари: 0