Виртуални екскурзии: Японски туроператор намери начин да запази клиентите

Част от бранша смята, че тази тенденция ще остане и след кризата

Виртуални екскурзии: Японски туроператор намери начин да запази клиентите

Снимка: Unsplash

~ 1 мин.

След като през 2020 г. се научихме да работим, учим и да се виждаме с близките си онлайн, то японска туристическа компания започна да предлага на своите клиенти виртуални екскурзии с цел да запази бизнеса си въпреки всички ограничения. Онлайн обиколките на Japonsime включват „Japan Art Trip: Ukiyo-e“, което използва дигитални изображения и интерактивни обяснения, за да помогне на туристите да се запознаят с японската история на изкуството.


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter / Google Новини / Threads