Виртуални екскурзии: Японски туроператор намери начин да запази клиентите

Част от бранша смята, че тази тенденция ще остане и след кризата

Виртуални екскурзии: Японски туроператор намери начин да запази клиентите

Снимка: Unsplash

1232 ~ 1 мин. четене

След като през 2020 г. се научихме да работим, учим и да се виждаме с близките си онлайн, то японска туристическа компания започна да предлага на своите клиенти виртуални екскурзии с цел да запази бизнеса си въпреки всички ограничения. Онлайн обиколките на Japonsime включват „Japan Art Trip: Ukiyo-e“, което използва дигитални изображения и интерактивни обяснения, за да помогне на туристите да се запознаят с японската история на изкуството.


Ако публикацията ви е била интересна и полезна, не пропускайте да ни последвате в социалните мрежи Facebook, LinkedIn, Twitter и Instagram, както и да се запишете за E-mail бюлетина ни.

Economic.bg News

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg