Vivacom – един силен отбор по пътя на иновациите
Компанията инвестира целеустремено в технологии и иновации и диктува тенденциите на пазара в България
Иновативните компании са гръбнакът на Европа и чертаят не просто бъдещето ѝ – те определят технологичната карта на континентa тук и сега. Ключовата роля се пада на телеком сектора, и то неслучайно. За да се поддържа високото ниво на иновации в свързаността, комуникацията и трансфера на данни, допринасят топ компаниите, които успяват да се задържат на върха въпреки динамичната реалност в света. Сред лидерите се нарежда и водещият телеком в България, част от семейството на United Group – Vivacom.
Компанията инвестира целеустремено в технологии и иновации и диктува тенденциите на пазара у нас, като следва едно просто правило, което определя пътя на развитие на Vivacom – фокус, поставен върху клиента. Когато клиентът е в центъра, иновативните технологии го следват неотлъчно, а Vivacom предоставя персонализирано, иновативно и удовлетворяващо потребителско изживяване на най-високо ниво. Всичко това е факт благодарение и на силния екип на компанията и приоритетът не просто да залагат на таланти, но и да инвестират и развиват екипите си.
Съвсем наскоро Vivacom се присъедини към Хартата на многообразието в България и още веднъж затвърди ангажимента си към ценностите, че единствено талантът е важен за развитието. Доказва го и интернационалният екип на телекома, в който си партнират колеги от цял свят.
Щастлива съм, че съм част от компания, в която само уменията на служителите и талантът имат значение. Смело мога да твърдя, че сме един силен отбор, в който не правим разлика между мъже и жени – в една предимно възприемана за мъжка компания, като нашата, 40% от ръководните позиции са заети от жени“, казва Сабина Адамова директор „Снабдяване“ във Vivacom в интервю за специалното издание на в. 24 часа „Жените – българската мечта“.
Адамова се присъединява към голямото семейство на Vivacom в началото на 2022 г., като зад гърба си има над 16 години опит в областта на телекомуникациите, придобит във водещи компании в Европа и Азия.
Vivacom залага на многообразен и международен екип от години и доказва на практика, че именно този подход стимулира иновациите. Международните екипи доказано са по-ефективни, защото обединяват идеите на хора от различни култури с различен опит или накратко: миксират многообразие на умения и разнообразие на перспективи.
Със своето визионерство телекомът привлича топ кадри от цял свят. В тази графа попада и директорът „Снабдяване“ във Vivacom. Кариерата на Адамова започва в Ericsson през 2007 г., продължава във водещия мобилен оператор в Казахстан - Kcell, а след това прави смела стъпка и се премества в Естония, където поема позицията ръководител „Снабдяване“ за страната в Telia Company. Обхватът на отговорностите ѝ постепенно се разширява и включва Литва и Дания. Адамова е обиколила целия свят, черпила е опит от различни култури и бизнес общности, но намира своето място и в България.
„Харесвам България – малките градове, в които те посрещат гостоприемни и открити хора. Пътувала съм из страната, може би, повече от доста българи. Тук може да се видят двете крайности на „българската мечта“, но определено смятам, че страната има изключителен потенциал, който може да се използва много по-ефективно“, казва Адамова и допълва, че се чувства на мястото си във Vivacom – „Смятам, че телеком индустрията в България е на много високо ниво. Щастлива съм да бъда част от един силен екип, в който всички гледат в една посока и се подкрепят по пътя към успеха“, споделя още тя.
И Адамова като всеки съвременен човек се стреми да намери идеалния баланс между работата и семейството, за да е пълноценна във всичките си роли. Според нея, ако човек е успешен в личния си живот, ще бъде по-успешен и в професията си, и както сама споделя
Темата за баланса е водеща и никак не е лесно постижима. И всеки я интерпретира по различен начин, всеки има различно мерило за успех, което няма как да бъде съпоставимо с успеха на някой друг. Ключовата дума за мен е удовлетворение – и това е чувството, към което трябва да се стремим“.