Volvo отвори първия си самостоятелен шоурум в София
В комплекса се предлагат най-новите модели на марката, както и употребявани автомобили Volvo

© ECONOMIC.BG / Economic.bg
Първият в България самостоятелен търговско-сервизен център на Volvo официално отвори врати в София днес, предаде репортер на Economic.bg. Комплексът е проектиран и изграден от Мото-Пфое, част от корпорацията Sumitomo Corporation– една от най-големите водещи инвестиционни търговски компании в Япония. Строителството на сградата е отнело около 8 месеца, а изпълнител e „АТ Инженеринг 2000“ ООД.
Марката има представителства в още два града у нас – във Варна, където комплексът беше изцяло реновиран през миналата година, и в Бургас. От компанията съобщиха, че до края на годината в Пловдив също ще бъде открит шоурум на Volvo.
„По-малко от две години след като обявихме нашата мащабна инвестиционна програма вече сме свидетели на едно поредно изпълнено обещание. През юли 2018 г. открихме съседния комплекс (б.р. Jaguar), който спечели награда за сграда на годината, след това изцяло реновирахме комплекса във Варна и сега тази нова сграда“, коментира управителят на Мото-Пфое Атанас Фурнаджиев.
„Инвестицията в този проект е двуцифрена сума в милиони“, коментира пред Economic.bg маркетинг директорът на Мото-Пфое Александър Костадинов, като уточни, че компанията няма практика да споменава точното число.
SUV гамата на Volvo е най-предпочитаната от българите, а най-продаваният модел на марката е Volvo XC90, следван от XC60 и най-новият член от SUV – XC40. През 2018 г. у нас са продадени 280 автомобила от марката, а пазарният дял на компанията у нас за леки автомобили е около 0.7%. Премиум пазарният дял за миналата година е над 15%.
Volvo ще представи изцяло електрически автомобил в следващите месеци, признаха от компанията, като разкриха, че от лятото на тази година почти всички модели, които се предлагат от Volvo, ще бъдат електрифицирани. Очаква се процесът да се финализира до края или началото на следващата година.