Volvo с рекордна печалба за второто тримесечие на 2018 г.
Първите 6 месеца на годината са най-успешните в историята на компанията досега
~ 2 мин.
Volvo Cars отчита рекордна оперативна печалба от 4.2 млрд. шведски крони (4.2 млн.
евро) за второто тримесечие на 2018 г. Това е най-високата оперативна печалба
на компанията до момента, която бележи ръст от 28.6% в сравнение със същия
период на миналата година, благодарение на увеличаването на продажбите в
световен мащаб.
Приходите на компанията през второто тримесечие на 2018 г. са нараснали с 26.9% на 66 млрд. шведски крони, докато продажбите са се увеличили с 14.6% на 170 232 автомобила. За първите шест месеца на 2018 г. Volvo Cars отчита оперативна печалба от 7.8 млрд. шведски крони, което представлява увеличение от 15,7% в сравнение със същия период на миналата година и най-високата печалба, отчитана за шестмесечен период. Приходите през първото полугодие на 2018 г. са се увеличили с 23.6% до 122,9 млрд. шведски крони, благодарене на най-успешните шест месеца за компанията с 317 639 продадени коли глобално, което е с 14,4% повече в сравнение с първата половина на 2017 г.
„Тези резултати показват, че Volvo затвърждава позициите си в един нов период на устойчив глобален растеж“, заяви Хакан Самуелсон, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars.
След като беше придобита от Zhejiang Geely Holdings през 2010 г., компанията навлезе в мащабен трансформационен процес, като разшири глобално производството си и през последните години изцяло обнови продуктовото си портфолио. През първата половина на 2018 г. Volvo представи новия луксозен комби модел V60 и спортния седан S60, като в същото време откри и изцяло новия си производствен център в Южна Каролина – първият завод на компанията в САЩ.
Наскоро Volvo Cars обяви новите си амбиции за следващите години, подчертавайки продължаващия процес на трансформация от автомобилен производител към доставчик на услуги. Стремежът на Volvo е да се позиционира като водеща фигура в световния автомобилен бизнес. В дългосрочен план амбицията на компанията е да генерира половината си продажби от електрически автомобили, една трета от всички продадени коли да бъдат автономни и да осигурява на клиентите си чрез абонаментна услуга половината от всички автомобили, които предлага.
Очакванията са тези инициативи да преобразуват взаимоотношенията с потребителите, като целта на Volvo е да изгради общо над 5 млн. директни потребителски отношения до средата на следващото десетилетие.
Приходите на компанията през второто тримесечие на 2018 г. са нараснали с 26.9% на 66 млрд. шведски крони, докато продажбите са се увеличили с 14.6% на 170 232 автомобила. За първите шест месеца на 2018 г. Volvo Cars отчита оперативна печалба от 7.8 млрд. шведски крони, което представлява увеличение от 15,7% в сравнение със същия период на миналата година и най-високата печалба, отчитана за шестмесечен период. Приходите през първото полугодие на 2018 г. са се увеличили с 23.6% до 122,9 млрд. шведски крони, благодарене на най-успешните шест месеца за компанията с 317 639 продадени коли глобално, което е с 14,4% повече в сравнение с първата половина на 2017 г.
„Тези резултати показват, че Volvo затвърждава позициите си в един нов период на устойчив глобален растеж“, заяви Хакан Самуелсон, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars.
След като беше придобита от Zhejiang Geely Holdings през 2010 г., компанията навлезе в мащабен трансформационен процес, като разшири глобално производството си и през последните години изцяло обнови продуктовото си портфолио. През първата половина на 2018 г. Volvo представи новия луксозен комби модел V60 и спортния седан S60, като в същото време откри и изцяло новия си производствен център в Южна Каролина – първият завод на компанията в САЩ.
Наскоро Volvo Cars обяви новите си амбиции за следващите години, подчертавайки продължаващия процес на трансформация от автомобилен производител към доставчик на услуги. Стремежът на Volvo е да се позиционира като водеща фигура в световния автомобилен бизнес. В дългосрочен план амбицията на компанията е да генерира половината си продажби от електрически автомобили, една трета от всички продадени коли да бъдат автономни и да осигурява на клиентите си чрез абонаментна услуга половината от всички автомобили, които предлага.
Очакванията са тези инициативи да преобразуват взаимоотношенията с потребителите, като целта на Volvo е да изгради общо над 5 млн. директни потребителски отношения до средата на следващото десетилетие.