Yettel с амбициозен план за дигиталната си трансформация
Телекомът регистрира значителен ръст в процента дигитализирани клиентски интеракции

© ECONOMIC.BG / Красимир Свраков
Целта ни е да дигитализираме над 95% от интеракциите с клиента до края на годината.“
Това казва главният изпълнителен директор на Yettel България Джейсън Кинг. В ексклузивно интервю за Economic.bg той очертава визията на мобилния оператор за бъдещето и как амбициозната цел за дигитализация ще се отрази на клиентите.
Телекомът регистрира значителен ръст в процента дигитализирани клиентски интеракции – от 50% през 2022 г. до 85% през 2024 г. Сега Yettel си поставя амбициозна цел за почти пълна дигитализация до края на 2025 г.
Ключов е подходът на компанията към интеграцията на изкуствения интелект. Миналата година Yettel стана една от първите големи компании в България със специален вътрешен AI отдел, който разработва решения не само за собствения си бизнес, но и за подпомагане на други компании в техния път към дигитализацията.
Интересен акцент от интервюто е и визията за бъдещето на физическите магазини. За разлика от много компании, Yettel не вижда дигиталните и физическите канали като конкуренти, а като взаимно допълващи се.
Не разглеждаме физическите магазини и дигиталните канали като конкурентни, а като взаимно допълващи се. Идеята не е единият да замени другия, а да намерим начин, по който двата работят заедно.“
В пълното интервю главният изпълнителен директор разкрива още детайли за иновативните дигитални услуги на Yettel, стратегията за изграждане на доверие към онлайн каналите и причините за лидерската позиция на компанията по приходи в мобилния сегмент през последните години.
Очаквайте на 10 март ексклузивното интервю с Джейсън Кинг само в Economic.bg.