Защо личното обслужване е важно и как то се отразява на бизнеса

Дори в технологиите няма как да избягаме от човешкия фактор

Защо личното обслужване е важно и как то се отразява на бизнеса

Снимка: Теленор

356 ~ 2 мин. четене
Автор: Теленор

Едно от най-важните неща в тениса е бързината. Да можеш да реагираш светкавично на летящите към теб топки, да се движиш пъргаво по корта и да предвиждаш ходовете на опонента. Всичко това преплетено с честна и достойна игра – това е лицето на този аристократичен спорт.

Ако се замислим какво е нужно обаче, за да се управлява успешно един спортен клуб, отговорът, изненадващо, няма да е много по-различен – бързина, коректност, точност, умение да предвиждаш ходовете и доверен партньор, на когото да разчиташ.

Преди три години “MG Club” парк Заимов започва да работи с Теленор България като бизнес клиент. Спортният директор Стефан Йорданов споделя, че за него много доброто бизнес обслужване е в основата на това вече дългосрочно партньорство. За него именно Теленор успява да улавя високите топки, които непрестанно летят в динамичното ежедневие на спортния клуб.

Макар не 100% от работата на клуба да е дигитализирана, до голяма степен тя все повече се пренася в онлайн среда. Добрата връзка, на която да можеш да разчиташ навсякъде и при всякакви обстоятелства, е от изключителна важност за доставянето на наистина качествена услуга, която потребителите да могат да избират със замах.

И ако работното ежедневие е динамика, това, от което се нуждае Стефан и неговият бизнес, е спокойствие – спокойствието, че услугите, които използва, са качествени, надеждни, че мрежата няма да го подведе, че ще може да разчита на стабилна връзка винаги и навсякъде. Да, балансът наистина се оказва най-ценното. Златната среда е точно там – между забързания ден и доверените партньори, които успяват да вдъхнат сигурност и разбиране.

Ако се чудите как една мрежа вдъхва сигурност и разбиране – много просто. Няма как да избягаме от човешкия фактор. Една от новите услуги на Теленор за бизнеса предлага именно това – надеждно и сигурно обслужване със собствен консултант, който разбира нуждите на всеки индивидуален клиент. Може бързо и умело да насочи конкретния потребител към най-подходящите за него и неговия бизнес модел решения и да направи всичко това дистанционно или на място, в избран от клиента търговски обект.

Личното обслужване ми носи спокойствие и пести много време в разправии и бюрокрация”, споделя Стефан Йорданов за опита си с услугата. А какво по-добро от това да се лишиш от всичко онова, което пречи, за да се фокусираш върху важното за теб?

Да, мрежата на Теленор е невидима, за разлика от мрежите на корта, но ефектът от нея се усеща също толкова силно и значимо. А за да могат всички бизнес клиенти на оператора да разчитат на качество, спокойствие и ефективност, от Теленор непрестанно разширяват портфолиото си с още и още услуги за своите бизнес клиенти. Защото мрежата става по-добра всеки ден и защото бизнесът не може да чака!

Подкрепи Economic.bg