Walmart придобива най-големия онлайн търговец на изкуство в света
Поредното придобиване на американския гигант в търговията
~ 1 мин.
Walmart влиза света на изкуството. Компанията съобщи, че планира да придобие Art.com, която се представя като най-големия онлайн продавач на произведения на изкуството в света.
Walmart ще придобие цялата компания - каталог, интелектуална собственост, търговско наименование и всички операции, базирани в САЩ - за цена, която не разкрива. Сделката ще приключи в началото на следващата година, съобщиха от компанията.
Walmart твърди, че ще продължи да поддържа Art.com като самостоятелен сайт, добавяйки го към останалата част от нарастващото си онлайн портфолио, което сега включва уебсайтовете Jet, Bonobos, ModCloth, Eloquii, Moosejaw, Hayneedle и Bare Necessities. Фирмата ще продава продуктите на Art.com на Walmart.com, Jet.com и Hayneedle.com.
Американският гигант в търговията на дребно е в поредица от придобивания напоследък, добавяйки много онлайн компании в нарастващото си портфолио. Много от тези компании са съсредоточени върху по-високия клас търговия, като така компанията се опитва да навлезе в сегмента на по-високоплатежните клиенти, които искат да пазаруват онлайн, и най-вече го правят през сайта на конкурента Amazon.
Walmart ще придобие цялата компания - каталог, интелектуална собственост, търговско наименование и всички операции, базирани в САЩ - за цена, която не разкрива. Сделката ще приключи в началото на следващата година, съобщиха от компанията.
Walmart твърди, че ще продължи да поддържа Art.com като самостоятелен сайт, добавяйки го към останалата част от нарастващото си онлайн портфолио, което сега включва уебсайтовете Jet, Bonobos, ModCloth, Eloquii, Moosejaw, Hayneedle и Bare Necessities. Фирмата ще продава продуктите на Art.com на Walmart.com, Jet.com и Hayneedle.com.
Американският гигант в търговията на дребно е в поредица от придобивания напоследък, добавяйки много онлайн компании в нарастващото си портфолио. Много от тези компании са съсредоточени върху по-високия клас търговия, като така компанията се опитва да навлезе в сегмента на по-високоплатежните клиенти, които искат да пазаруват онлайн, и най-вече го правят през сайта на конкурента Amazon.