Нови бездимни алтернативи за пушачите влизат на 180 пазара

Philip Morris и KT&G ще разпространяват устройството Lil, следвайки тренда „бъдеще без дим“

Устройството Lil на южнокорейската компания KT&G
Устройството Lil на южнокорейската компания KT&G
Снимка: KT&G
11:47 31.07.2020

Южнокорейската компания KT&G се прицели в четвъртото място сред тютюневите гиганти в света, както и в сегмента с бездимните алтернативи на цигарите. Компанията си поставя тази цел до 2025 г., като разшири търговската си мрежа на нови пазари, предлагайки портфолио от бездимни изделия, съобщава южнокорейското издание Koreatimes.

„KT&G има за цел да увеличи броя на страните, за които ще изнася тези продукти от 80 на над 200 до 2025 г.“, се казва в съобщението на компанията, която по данни на Euromonitor International е №5 производител на тютюнeви изделия в света по обем на продажбите и пазарен дял от 2016 г. насам. За миналата година KT&G отчита ръст на продажбите си в Северна Америка, където те са достигнали 75 млрд. долара, а числата за други пазари сочат 350 млрд. долара продажби.

Заедно с ръста при традиционните цигари и разрастването си на нови, KT&G заяви, че ще развива бизнеса си в посока бездимни тютюневи изделия. От началото на годината южнокорейската компания е в стратегическото сътрудничество с Philip Morris International (PMI), която от години залага на алтернативите с намален риск и е лидер в тях с устройството с нагряване на тютюн IQOS. Съгласно сделката, KT&G ще представи своето устройство Lil и гамата продукти към него по целия свят чрез глобалната мрежа за продажби на PMI, обхващаща 180 пазара.

„За да постигнем визията си за бъдеще без тютюнев дим, ние трябва да отгледаме категорията без тютюнев дим в световен мащаб, което изисква множество играчи, предоставящи широк спектър от по-добър избор за възрастните пушачи“, коментира тогава сделката главният изпълнителен директор на PMI Андре Каланцопулос.

Устройствата за нагряване на тютюн Lil на KT&G ще бъдат разпространявани от партньорите през 2020 г. и предстои да се уточни на кой пазар ще стартират продажбите.


Изпълнителният директор на KT&G Баек Бок обяви целта на компанията да излезе на 180 пазара с бездимните си продукти

„Глобалното сътрудничество с PMI е важен момент за KT&G при отбелязването на присъствието ни на световния пазар на тютюневи изделия от ново поколение и осигуряването на дистрибуторска мрежа за Lil – устройството, което вече е добре познато вътрешния пазар“, заявиха от корейската тютюнева компания.

Само преди дни Philip Morris International представи по-добра от очакваното прогноза за печалбата си в годината на пандемия. От отчета става ясно, че коригираната печалба на акция ще е в диапазона от 4.92 долара до 5.07 долара тази година. От компанията посочват, че доставките на бездимни тютюневи изделия са нараснали с 24% до 18.7 млрд. къса в сравнение с второто тримесечие на 2019 г.

Очакванията са пазарният дял на бездимните продукти да расте, след като един от най-авторитетните регулатори в света – Американската агенция за храни и лекарства (FDA) потвърди, че IQOS e продукт с модифициран риск и излага потребителите си на по-малко токсични вещества в сравнение с цигарите.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Филип Морис | KTG | бездимни алтернативи | Лил