БДЖ с поделение за атракционни пътувания
Компанията иска да привлече повече българи за ретро влаковете
Стремежът ни е атракционните пътувания да станат самостоятелен бизнеспроект на БДЖ-„Пътнически превози”, които все пак да участват в приходната част на дружеството. Това каза Димитър Костадинов, директор „Маркетинг и продажби” в БДЖ в интервю за „Фокус”.
По думите му до миналата година атракционните пътувания винаги са съществували като част от процесите на БДЖ, но никога не са били обособени като самостоятелно звено, което да се рекламира, да има самостоятелен бизнес и идеи, които да се развиват.
„В момента се опитваме да бъдем активната страна, да развиваме този процес, като го рекламираме, запознаваме нашите клиенти с нашите цени и условия”, каза Костадинов.
По думите му най-голям интерес към тези пътувания проявяват предимно чуждестранните клиенти.
Искаме да обърнем услугата и към българските туристи. В тази насока беше и презентацията – връзката на атракционните пътувания с българския туризъм, български туроператори, български хотелиери, които да ползват услугата, да я предлагат на техни клиенти и да се направи един интересен за самите туристи бизнес или туристически пакет, каза Димитър Костадинов.