Бизнесът поиска по-добър инвестиционен климат
10 процента плосък данък и данък „печалба” не са достатъчни фактори, смятат от БСК и Съюз „Произведено в България”
Сред ключовите задачи на бизнес организациите е да се работи за „изчистване” на името на България пред външния свят, така че да се привличат инвеститори и потребители на български стоки. До този извод стигнаха Българска стопанска камара и Съюз „Произведено в България”, които се разбраха да работят в тясно сътрудничество за подкрепа на българските производители.
Обща бе позицията, че само 10 процента плосък данък и данък „печалба” не са достатъчни фактори за добър инвестиционен климат
Според бизнеса е необходима промяна в Закона за защита на конкуренцията в частта, регламентираща взаимоотношенията между производителите и големите търговски вериги.
Общо разбиране двете организации демонстрираха и по темите за косубсидирането на енергийните цени, прилагането на мерки за защита на българските производители, търговци и износители. Също така за активните политики в сферата на образованието и квалификацията на човешкия потенциал, в контекста на актуалните проблеми на пазара на труда и най-вече от гледна точка на негативните демографски тенденции.