ЧЕЗ с нов център за клиенти
Инвестицията е на стойност 200 000 лв.
200 000 лв. са инвестирани в новия център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в столицата. Това съобщи регионалният мениджър на компанията за България Петър Докладал, който преряза лентата на новия център.
„От стъпването си на българския пазар преди седем години ЧЕЗ инвестира непрекъснато в подобряване на качеството на обслужването. В резултат на това вече предлагаме близо 100 вида услуги, които улесняват нашите клиенти и им пестят време. Искам специално да благодаря на служителите на ЧЕЗ, които се трудиха неуморно за реализирането на този проект и за пореден път доказаха, че са най-ценният актив на компанията,” каза Докладал. Благодарение на системата за повиквания, потребителите могат да разчитат на бързо и качествено обслужване и на персонално отношение, както и веднага да оставят оценка за удовлетвореността от обслужването.