ЧЕЗ ще пуска SMS преди да спре тока
Заявките вече могат да се правят и в "Изипей"
Електроразпределителното дружество ЧЕЗ, което захранва с електроенергия абонатите в Западна България, ще известява клиентите си с SMS преди да им прекъсне захранването. Освен това с кратко текстово съобщение ще се дава информация и за текущата сметка. Заявлението може да се направи в 120 офиса на компанията за парични преводи и платежни услуги "Изипей", съобщиха от ЧЕЗ.
Двете услуги "SMS преди прекъсване на електрозахранването" и "проверка на текущо задължение с SMS" са достъпни за клиентите на трите мобилни оператора с една-единствена регистрация.
"Работим непрекъснато за разширяване на възможностите за нашите клиенти да бъдат добре информирани. Стараем се да ги улесняваме, като разширяваме достъпа до услугите, които предлагаме, като в същото време им пестим време и усилия и им помагаме да планират по-добре бюджетите си и да изпреварват събитията", каза Димчо Станев, директор "Обслужване на клиенти" в "ЧЕЗ България" ЕАД.
От старта на SMS услугите през 2009 г. до момента над 40 хил. клиенти са заявили желанието си да се възползват от предложената възможност. Само през октомври 2013 г. близо 2000 са клиентите, които са се регистрирали за SMS известяване от ЧЕЗ. Всеки месец над 1000 регистрирани потребители проверяват текущите си задължения за електроенергия с кратко съобщение. Проверката се извършва с SMS с текст "smetka" на номер 170077, без увеличение на цената, според тарифния план на клиента.
Абонаментът за двете услуги е безплатен и освен в офисите на "Изипей" може да бъде направен с изпращане на текст с клиентския номер на 170077, на място в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и на корпоративния сайт www.cez.bg.
За девет години работа на българския пазар компанията разработи почти 100 вида услуги, включително модерни услуги като електронна фактура и различни възможности за дистанционно обслужване.