H&M отчете над 9 млн. евро от продажби в България

Веригата иска да отвори повече магазини от планираните до края на годината

140 ~ 1 мин. четене

За половин година на българския пазар веригата за облекло Hennes & Mauritz AB (H&M) отчете 9.3 млн. евро приходи.

Марката отвори първия си магазин в България на 8 март тази година в София. Още три обекта от веригата отвориха врати до края на август.

За първите три месеца от дейността си у нас фирмата отчете близо 4 млн. евро продажби. Общият им обем за първите девет месеца на финансовата година нараства с 11% на годишна база до над 12,14 млрд. евро. Печалбата след данъци на групата е 1,364 млрд. евро.

Продажбите на компанията за първите девет месеца на финансовата година нараства с 11% на годишна база до над 12,14 млрд. евро.

Добрите резултати стимулираха H&M да увеличат броя на магазините, които планират да открият през тази година- от 275 на 300. Веригата, които имат повече от 2600 магазина в 44 държави, разширяват бързо мрежата си в Китай, САЩ и Великобритания.

Освен добрите продажби в магазинната мрежа, от компанията отчитат ръст и на онлайн пазара. Повишено търсене е отчетено и при  мобилните покупки чрез смартфони и таблети. За да отговорят на него, фирмата разработва и онлайн магазин, специално насочен към мобилно пазаруване, който ще стартира догодина.

Запишете се за нашия бюлетин


Подкрепи Economic.bg