„Каменица“ стартира кампанията „Алкохолът е лош шофьор“
Кампанията се провежда за шеста поредна година и е част от дългосрочната социално-отговорна политика на компанията
За шеста поредна година стартира кампанията на "Каменица" АД "Алкохолът е лош шофьор". Кампанията е част от дългосрочната социално-отговорна политика на "Каменица" АД и една от най-важните обществени теми, свързани с пътната безопасност – консумацията на алкохол преди шофиране и отговорното поведение на пътя.
Над 60% от пълнолетните българи смятат, че употребата на алкохол преди шофиране трябва да бъде абсолютно забранена. Това сочат данните от ново национално представително проучване на агенция ЕСТАТ, финансирано от "Каменица" АД и проведено в рамките на кампанията "Алкохолът е лош шофьор", която стартира днес за шеста поредна година.
Официалното начало на инициативата дадоха Н.П. г-жа Аник ван Калстер, посланик на Кралство Белгия в България, представители на Министерството на вътрешните работи, включително главен комисар Антон Антонов, началник отдел "Пътна полиция" към на ГД "Национална полиция", МВР. Домакин на събитието бе г-н Антон Карлов, изпълнителен директор на "Каменица" АД.
На официалното откриване на кампанията Петър Гьошев и Екатерина Стратиева влязоха в ролята на ВИП шофьори на официалните гости и медии, които имаха възможността, возейки се в автомобил, да тестват специалните "алкохолни" очила, които симулират наличието на различна концентрация на алкохол в кръвта. Чрез този нестандартен тест гостите на събитието успяха да усетят негативното въздействие на алкохола върху техните възприятия в напълно реална и безопасна за тях среда.
По данни на отдел "Пътна полиция" към ГДНП от началото на годината пътните инциденти, при които е установена консумация на алкохол са 550, като 179 от тях са тежки. Ранени са 245 души, а загиналите в тях – 11.