Like брояч в закачалките за дрехи

Купувачите в магазина виждат какво харесват интернет потребителите

Магазинна мрежа за продажба на дрехи прибягна до нестандартен подход в привличането на клиенти. C&A вгради интерактивни електронни броячи на Facebook Like във всяка закачалка в своите магазини, съчетавайки офлайн продажбите с виртуални инструменти за въздействие.

Цифровите индикатори показват на купувачите колко харесвания има дадена дреха на фирмената страница на магазина във Facebook, съобщи ubergizmo.com, цитирана от technews.bg. Броячът отразява всички Like, които виртуалните потребители са направили, докато разглеждат на компютрите си снимките с дрехи на C&A.

Предполага се, че купувачите в реалния магазин ще изберат стоки, които се радват на най-голям интерес във виртуалното пространство. Няма да е изненада, ако скоро подобни референции се появят в ресторанти или други търговски обекти.

Коментари: 0