Най-употребяваните думи в LinkedIn
На първо място е „отговорен”, следвана от „със стратегическо мислене” и „креативен”, а статистиката се базира на данни от почти 260 милиона потребители на мрежата по целия свят
Професионалната интернет мрежа LinkedIn публикува списък с думи, които кандидатите за работа употребяват най-често, за да опишат себе си, пише CNET. Статистиката се базира на данни от почти 260 милиона потребители на мрежата по целия свят. На първо място е думата „отговорен”, следвана от „със стратегическо мислене” и „креативен”. Работодателите търсят точно такива хора, но за съжаление думите са вече износени от употреба.
Други самоопределения сред десетте най-използвани са „ефективен”, „търпелив”, „опитен”, „организиран”, „мотивиран”, „иновативен” и „аналитичен”. Миналата година най-използваната дума в LinkedIn е била „креативен”, следвана от „организиран” и „ефективен”.
Експертът от професионалната мрежа Никол Уилямс съветва да се избягват тези думи, ако кандидатите за работа искат да направят добро впечатление.
Правилната тактика е да се опитаме да се разграничим от останалите, казва тя. „Разграничи се, като опишеш по уникален начин какво си постигнал в кариерата си и го подкрепи с конкретни примери, като добавиш снимки и презентации към профила си, който показват най-добрата ти работа”, съветва Уилямс.