Nissan възраджа Datsun като евтина марка

Най-евтиният модел ще е в диапазона 3000-5000 долара

88 ~ 1 мин. четене

Японската автомобилостроителна компания планира да възроди на легендарната си марка Datsun,  като я позиционира в ниския ценови сегмент, пише Wall Street Journal

Най-евтиният нов Datsun ще е в диапазона 3000-5000 долара, което е с почти 30% под цената на най-евтиния автомобил на Nissan. В момента това е Tsuru, струващ 8000 долара и продаван в Мексико.

Главният изпълнителен директор на Nissan, Карлос Госн казава, за новия Datsun че ще един от "ускорителите на растежа" за компанията и важна точка в плана за завземане на пазарен дял в глобален мащаб. Целта е пазарният дял на компанията да нарасне от сегашните 6% до 8% през 2016 г.

За да постигне това, японският производител на автомобили планира да увеличи продажбите си в развиващите се икономики, които се очаква да достигнат 60% от всички продажби на автомобилната индустрия през следващите пет години, спрямо 43% днес. Госн твърди, че Nissan ще завземе между 1/3 и 1/2 от хората, които си купуват кола за първи път в развиващите се страни с новата концепция за Datsun.

Подкрепи Economic.bg