"Орязана" България се рекламира като инвестиционен рай
За няколко часа рекламният клип беше поправен в верните граници на страната ни
България с поорязана граница се рекламира пред света като инвестиционен рай. В клипа, който се разпространява по международните телевизии и финансови портали, страната ни е представена без част от Пиринска Македония, съобщи Нова телевизия.
Първоначалното видео, което беше публикувано на страницата на Българска агенция за инвестиции (БАИ) в социалната мрежа Facebook, не показваше пълните граници на страната ни. В клип липсваха Мелник, Петрич и Сандански. След гръмналия скандал от БАИ се поправиха и вече се върти ново видео, на което България е цяла.
Клипът се върти по световните телевизии-гиганти CNN и CNBC, в Bloomberg, като в проекта са предвидени и 50 рекламни карета в печатни издания като Economist и Financial Times, и интернет кампании. Целият проект е на стойност близо 4 млн. лв.
Това е първата подобна реклама, която представя България от 25 години насам, заяви изпълнителният директор на БАИ Борислав Стефанов. С нескрита доза огорчение той се възмути от типичната българска черта да се чудим за какво да се хванем и даде пример, че студентите в "Харвард" са приветствали появата на рекламния клип. Стефанов обясни, че рекламата е съгласувана с над 100 човека, между които икономисти, финансисти и PR специалисти.
В крайна сметка обещанието на шефа на БАИ за поправка вече е факт.