Отварят офертите за инфокампанията за цифровизацията
Три консорциума участват в конкурса за провеждане на разяснителна кампания за прехода към цифрова ефирна телевизия
Днес в Министерството на транспорта, нформационните технологии и съобщенията ще бъдат отворени ценовите оферти на участниците в търга за информационна кампания за прехода към цифрова ефирна телевизия.
Крайният срок за подаване на предложения за търга изтече на 10 септември. До този момент в МИЕТ получиха оферти от три консорциума - ДЗЗД-Макс Информ с участници "ОМ София" ООД и "Маркет линкс" ООД; Обединение ТИ СИ ТИ ВИ ДЗЗД, което включва "Арчър Айдиас" АД, "Пиеро 97 МА" АД, "Сова 5" АД и подизпълнители Дедракс АД и "Е маркетинг" ООД; ДВБ-Т Консулт ДЗЗД, което обединява "Аргент 2002" ООД, "Ай Пи Ар Консултинг" ЕООД, "Смарт" ООД и "Маркет тест"АД.
Процедурата е на стойност 10 милиона лева. Изпълнителят трябва да предложи достъпна и разбираема информация за сроковете за спиране на аналоговото излъчване на телевизионните програми, които в момента се приемат с домашни антени.
Целта на прехода към цифрова ефирна телевизия е българите да имат възможност да гледат поне дванадесет безплатни телевизионни програми от септември 2013 г., обясняват от МИЕТ.
17.5 млн. лв. са осигурени в бюджета на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията за декодери и за провеждане на информационна кампания.