Пощенска с награда за управление на човешките ресурси
През последните 10 години банката е подобрила HeRMeS
Пощенска банка беше удостоена с приз за управление на човешките ресурси, съобщиха от финансовата институция. Финансовата институция получи и признание за усъвършенстване на софтуерната програма за управление на кадрите HeRMeS, съобщиха от банката.
През последните 10 години Пощенска е подобрила HeRMeS и я е адаптирала към модела си. С помощта на програмата екипът на управление "Човешки ресурси" успява да автоматизира процесите за анализ и бюджетиране. Интегрирайки всички дейности по управлението на човешките ресурси в HeRMeS, управлението проследява взаимовръзките и прави анализ на данните в служителските профили с цел вземане на управленски решения.
"С HeRMeS успяхме да автоматизираме рутинни дейности в банката и да формализираме процесите по управление на човешките ресурси, което ни гарантира спазването на установените правила, независимо от факта, че при нас работят повече от 2 700 служители в цялата страна. Успяхме да си осигурим инструмент за измерване на ефективността и вземане на стратегически за нас решения", коментира Емил Георгиев, началник управление "Човешки ресурси" в банката.