Продажбите на Toyota растат с 5% в Европа и с 9% в България

Японската корпорация премина 5% пазарен дял в Европа за пръв път от 2009 г. насам

176 ~ 1 мин. четене
Автор: Атанас Христов

Японската автомобилна корпорация Toyota Motor е продала 216 837 автомобила в Европа, което е увеличение от 5% спрямо съпоставимия период на миналата година, съобщиха от българското представителство на марката. По-големите продажби помагат на компанията да постигне 5% пазарен дял на Стария континент за първи път от 2009 г. насам.

Продажбите на хибридни модели Toyota се увеличават с 20% на годишна база през третото тримесечие, достигайки 32 746 доставени коли. Новото поколение Toyota Corolla регистрира 24% ръст на продажбите в периода юли-септември 2013 г., което означава 20 511 продадени коли.

В България продадени коли с марките Toyota и Lexus са се увеличили с 8.7% на годишна база през третото тримесечие. Доставените в България коли с от луксозната марка на Toyota - Lexus, нарастват близо 3 пъти през третото тримесечие спрямо същия период на 2012 г., става ясно още от данните на вносителя.

Подкрепи Economic.bg