Рекламираме туризма си в най-тиражните вестници в Израел

Десетдневната кампания цели да повиши интереса към нашата страна

Рекламна кампания на България са стартирали днес от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) в четири от най-тиражните вестници в Израел. Десетдневната кампания цели да повиши интереса на израелските туристи към нашата страна като дестинация за морски и спа туризъм, стана ясно от съобщение от МИЕТ.

За провеждане на кампанията са избрани вестниците „Yediot Achronot”, „Israel Hayom”, „Maariv”, и „Haaretz”. Първите са три от най-тиражните ежедневници в Израел, а „Haaretz” е най-старият всекидневник в страната, който се публикува на иврит и английски език.

България е втората най-посещавана дестинация от израелски туристи след САЩ в момента, е станало ясно на среща на министъра на икономиката, енергетиката и туризма Делян Добрев с Шаул Камиса-Раз, извънреден и пълномощен посланик на държавата Израел в България. "Вече се усеща възстановяване на резервациите от Израел", допълни Добрев.

Традиционно най-голям интерес към почивки в България има през юли и август, следвани от юни и септември. Средната продължителност на пътуванията на израелски граждани в нашата страна е седем нощувки. Туристите предпочитат настаняване в луксозни хотели, като залагат на разнообразната и качествена храна. През последните години се забелязва повишен интерес от страна на израелските туристи към България като все по-често лятната и зимната почивка се съчетава с балнеолечебни програми, посочват от министерството.

Коментари: 0