Рекламират България пред инвеститори в самолетите
Брошурата съдържа информация за бизнес условията и ключови макроикономически показатели
От днес в самолетите на авиокомпания България Еър ще бъдат на разположения информационни брошури, рекламиращи страната ни като инвестиционна дестинация, съобщават от Българска агенция за инвестиции (БАИ).
В рамките на един месец потенциалните инвеститори ще могат да се запознаят с условията за бизнес, ключови макропоказатели и възможностите за съдействие от страна на БАИ. Споменават се ниския пропорционален данък от 10%, нулевият корпоративен данък при инвестиции в райони с висока безработица, второто най-ниско равнище на публичен дълг в Европейския съюз, близо 50% дял на говорещите поне един чужд език, стратегическо географско положение ниските разходи за труд и др.
„Диплянът съдържа кратка макроикономическа информация за страната и насочва вниманието на пътуващите бизнесмени към България, като подходящо място за реализация на инвестиционни проекти. Клиентите на авиокомпания „България Еър” ще получат кратка и полезна информация за благоприятния инвестиционен климат у нас, както и за институциите, които биха съдействали пряко за реализирането на потенциални инвестиционни проекти”, се казва в съобщението на Агенцията.
Интересно е, че сред „14-те причини за инвестиране в България” са посочени и „политическа стабилност”, „висококвалифицирана работна сила” (при положение, че това е постоянно подчертаван проблем от бизнеса) и „53 университета, колежа и висши учебни заведения” (традиционни няма български университет в топ 500 на най-престижните световни класации, а кандидат студентите масово предпочитат да продължат образованието си в чужбина).
Дипляната ще бъде разпространявана с бордното списание на авиокомпанията, а изготвянето ѝ е станало в сътрудничество с Национална компания индустриални зони.