Starbucks пуска и алкохол в кафенетата
Американската верига ще предлага и по света новото си меню Starbucks Evenings
"Няма градус - няма радост"
Американската мрежа от кафенета Starbucks планира да предлага и алкохол в заведенията си по света, пише руският бизнес-всекидневник "Коммерсантъ".
Алкохолните напитки ще са част от меню "Starbucks Evenings". Става дума основно за бели и червени вина, а също така за бира, леки мезета и десерти, които вече се предлагат в първите 26 заведения на веригата в най-големите градове на САЩ. Starbucks Evenings стартира пред четири години в Сиатъл, Чикаго, Лос Анджелис , Атланта, Портланд и Вашингтон.
Менюто се предлага след 16 ч., като в Чикаго то включва италиански, калифорнийски и аржентински бели и червени вина (Pinot Grigio, Sauvignon Blanc, Brachetto, Pinot Noir, Malbec и др.).
„Ние достатъчно дълго сме изпитвали това меню на различни пазари. И можем да кажем, че програмата работи. Когато въвеждаме в кафенетата си вечерното меню, то там веднага се отчита ръст на продажбите след работно време”, коментира в интервю за агенция Bloomberg главният оперативен директор на Starbucks Трой Елстед.
Но според топмениджъра във всички кафенета си струва да се въвежда това меню. По думите му успешни се оказаха онези кафенета, които са разположени в градове покрай ресторанти, театри и кина: „С други думи, в местата, където хората се разхождат вечерно време”.
Понастоящем Starbucks има 20 184 кафенета в 64 страни по света, включително и в България (София, Пловдив, Варна и Бургас). От тях над 50% (11 500) са в САЩ.