Търсят нови мениджъри
Законодатели на модните тенденции наддават за директори
Пазарът на луксозни стоки сменя висшите мениджъри на водещи компании. Причината – амбицията съвземащият се от тежката икономическа криза свят да обърне още по-голямо внимание на предлаганите от тях продукти.
От началото на годината 14 топ мениджъри от водещи европейски производители на дрехи, бижута и парфюми смениха мениджърите си. Сред тях са фирми като Mulberry Group Plc (MUL) и PPR SA (PP), продаващи стоки в най-високия ценови сегмент.
Новите назначения се правят, защото компаниите искат да имат в отборите си най-креативните и добри шефове. Те очакват през 2012 г. продажбите на луксозни стоки да се увеличат с над 10 %.
Това накара мениджмънтът на Mulberry да привлече Бруно Гийон от Hermes International SCA и да го назначи за изпълнителен директор, LVMH да направи четири рокади в ръководството си и да вземе в екипа си кадър, занимавал се с производството на млека, а PPR, собственик на Gucci, да „купи” кадър на M6 Group.