Vivacom променя визията на магазините си
Телекомът ще залага на "изживяването" и тестването на живо на устройствата
Vivacom променя облика на магазините си с нова "футуристична визия", съобщиха от телекома. С нея компанията се стреми да наблегне на изживяването, което потребителят получава при прекия контакт и възможността да тества на живо всички нововъведения във високите технологии и Hi-Tech устройства.
От телекома уточняват, че новата визия и промените в начина на обслужване в магазинната мрежа са били направени след проучване сред потребителите.
"Новата визия ще позволи на много потребители едновременно да тестват сами всяка една от предлаганите продукти и услуги като мобилни устройства, таблети, интернет свързаност и телевизия, и лесно да комбинират желаната от тях крайна оферта", добавят от Vivacom.
За една година компанията е увеличила с близо 15% пунктовете си за обслужване на клиенти и в момента разполага с над 225 магазина в страната.