Wizz Air пуска платено чекиране за полетите София - Киев

Така намаляваме разходите и подобряваме обслужването, заяви ген.-директор на авиокомпанията за Украйна Акос Бус

452 ~ 2 мин. четене
Автор: Николай Марченко

Нискотарифната авиокомпания Wizz Air Украйна обяви днес, че ще представи такса от 115 UAH (украински гривни) по избор за чекиране на летището за всички полети, заминаващи от 26 февруари 2014, съобщиха от пресслужбата на унгарския нискотарифен превозвач у нас. Целта на компанията е да запази ниските разходи за наземно обслужване и да задържи ниски цените за клиентите.

Идеята е повече пътници да се чекират по интернет, което ще позволи на авиокомпанията да намали разходите с интензивни във времето процедури за чекиране. Tова е част от ангажимента на компанията да подобри обслужването на клиентите и да предлага на пътниците си ниски цени всеки ден. 

От компанията допълват, че безплатното онлайн чекиране е налично на wizzair.com от 30 дни до 3 часа преди полета за пътниците с и без чекиран багаж. "Пътниците, които се чекират по интернет, трябва да принтират бордните си карти преди да се отправят към летището, където могат да избегнат опашките за чекиране и да преминат директно към гейта* не по-късно от 40 минути преди обявения по разписание час на излитане. Новото онлайн чекиране е валидно за всички резервации, направени от днес за полети, заминаващи от 26 февруари", съобщават още от  Wizz Air.

Чекирането на летището продължава да бъде възможно като опция за пътниците, които предпочитат чек-ин на гише и може да бъде добавено към резервацията за UAH115 на wizzair.com, като се очаква онлайн чекирането да стане предпочитано като опция при обмислящите бюджета си пътници.

"Ние насърчаваме нашите клиенти за удобство да се чекират онлайн, за да постигнат най-големи спестявания, когато пътуват на нашите ниски цени. Чекирането по интернет стана много популярно в няколко авиокомпании в Европа и може да скъсява времето прекарано на летищата и позволява на пътниците да минат направо през контрола до самия гейт", казва генералният директор на "Wizz Air Украйна" Акос Бус, цитиран от пресофиса на авиокомопанията. 

Според думите на топмениджъра по този начин авиокомпаниите "могат да гарантират по-ниски такси за обслужване", като важно е повече пътници се чекират онлайн и разпечатат бордните си карти. "Представяйки такса за чекиране на летището, ние очакваме да намалим броя на пътниците, които се чекират на летището. Това ще ни помогне да намалим нашите разходи докато продължаваме да доставяме на пътниците в Украйна, това което очакват - ниски цени и нарастващ брой интересни дестинации, съвместно с отличното обслужване на Wizz Air Украйна", обобщи Акос Бус. 

Коментари: 0