Бъдещето е в персонализираните услуги
Това смята Джон Гарджуло от Airbnb

© ECONOMIC.BG / Личен архив
Навлизаме в ера, в която да показваш едно и също съдържание на всички е архаичен метод. Именно заради това предлагането на персонализирани услуги е тенденцията, която ще отличи най-успешните продукти през идните години. Това смята Джон Гарджуло, ръководител на отдела по продуктов маркетинг в Airbnb.
Това ще една от основните теми, по които ще говори той в рамките на конференцията Digitalk 2018, която ще се проведе на 31 май и 1 юни.
Гарджуло е категоричен, че днес няма как на потребителите да се показва еднаква информация и по всичко личи, че „времето на персонализираните услуги най-накрая е тук“. Налице е обаче и казусът за това как се използват личните данни на хората.
Темата се изостри като бръснач заради последните новини около Facebook. През март стана ясно, че данните на 87 млн. акаунта на социалната мрежа са използвани неправомерно от анализаторската фирма Cambridge Analytica с цел да се таргетират платени послания в подкрепа на президентската кандидатура на Доналд Тръмп и излизането на Великобритания от ЕС.
Скандалът отекна с пълна сила в обществото, а изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг бе подложен на кръстосан разпит в американския Конгрес. На дневен ред изскочиха въпроси за бъдещето на социалните платформи и технологичните компании, като този дали не трябва да им се наложат по-сурови регулации, така че да се опазят личните данни на хората.
По пътя на тази логика разсъждава и Джон Грджуло. Според него компаниите и агенциите, които намерят баланса в това да предоставят персонализирана информация на клиентите си, но едновременно, защитавайки максимално неприкосновеността на личната им информация, са тези, които „ще пожънат успех“.
Джон Гарджуло е ръководител „Продуктов маркетинг“ в Airbnb, където работи от близо две години. Преди това Джон e заемал длъжността старши заместник-президент в технологичната компания BlueStacks. Airbnb наскоро отбеляза своята десета годишнина и само за една декада компанията еволюира до най-голямата платформа за отдаване на имоти под наем. С пускането на последните иновативни продукти Airbnb Plus, Experiences и луксозния продукт beyond Airbnb, компанията ще промени изживяването на потребителите във всеки елемент от едно пътуване.