Без такси за превалутиране: Пощенска банка гарантира плавен преход към еврото
Кредитната институция за пореден път потвърждава ангажимента си за прозрачен и плавен преход към новата валута

© ECONOMIC.BG / Пощенска банка
Пощенска банка, една от водещите системни банки в България, за пореден път потвърждава ангажимента към своите клиенти и партньори, че ще осигури прозрачен и плавен преход при въвеждането на еврото като национална валута. Банката изпълнява много ясна и последователна стратегия в подготовката си за предстоящата промяна, която гарантира, че приемането на еврото няма да доведе до допълнителни такси, свързани с процеса на превалутиране.
Пощенска банка гарантира, че всички наличности, сметки и продукти ще бъдат автоматично конвертирани по официалния фиксиран курс, без никакви надценки и допълнителни такси.
За да гарантира на своите клиенти плавен и спокоен преход, банката създаде мащабна организация за промяна и адаптиране на съществуващите процеси и технологии, както и за изграждането на прозрачна и навременна комуникационна кампания, която предоставя най-важната и полезна информация.
Като част от тази кампания банката създаде на своя сайт специална секция, която дава отговор на най-често задаваните въпроси, свързани с еврото и в която специално се подчертава, че „от датата на членство на България в еврозоната всички видове левови сметки ще бъдат еднократно, автоматично и безплатно превалутирани в евро“.
Вярваме, че въвеждането на еврото трябва да бъде ясен, прозрачен и безпроблемен процес за нашите клиенти. Затова не просто спазваме регулациите – ние надграждаме, като продължаваме да предлагаме услуги и решения, които са напълно без такса, още от миналата година при подготовката за членството в еврозоната“, заявяват от Пощенска банка.
Банката вече въведе първа на пазара възможността за вноска в лева на каса без такса, за да улесни своите клиенти в процеса на подготовка за приемане на еврото. Сега тя надгражда тази политика, като гарантира, че преходът към единната европейска валута ще бъде лесна и гладка част от потребителското изживяване на нейните клиенти както физически лица, така и представители на бизнеса.
В процеса на подготовка на преминаване съм еврото Пощенска банка поставя специален фокус върху предоставянето на двойна визуализация на стойностите, която ще помогне на гражданите по-лесно да се ориентират в новата валута и процеса на превалутиране, който предстои.
Пощенска банка е напълно готова с въвеждането на двойното обозначаване на сумите в евро и лева в документите, които кредитните институции са длъжни да предоставят на клиентите си с информация за стойностите в двете валути съгласно Закона за въвеждане на еврото в България. Въпреки че все още това задължение не е влязло в сила, клиентите на банката вече могат да проследят и сравнят стойностите в лева и евро, които се обозначават в голяма част от документите, свързани с тяхното всекидневно банкиране.
Нещо повече - от началото на годината банката дава възможност на всички свои клиенти, които имат активно интернет и мобилно банкиране да получават информация за равностойността на своите трансакции, вноски по кредити и други задължения в двете валути. Част от разширените функционалности на платформата дават възможност на клиентите буквално да „обръщат“ в евро стойностите от екрана си и така с лекота да сравнят цените в двете валути. Това е още един удобен начин за потребителите да свикнат с еврото и превалутирането като процес.
Нашата цел винаги е била да изграждаме доверие чрез коректно отношение и иновативни финансови решения, които помагат на клиентите да посрещат важните за тях моменти спокойно. Преходът към еврото е само още една стъпка, в която ще направим така, че клиентите ни да се чувстват толкова уверени, колкото и във всеки един момент от общуването си с банката“, добавят от кредитната институция.
За повече информация клиентите могат да посетят www.postbank.bg или най-близкия финансов център на Пощенска банка.