Billa твърдо остава в България
Веригата ще инвестира близо 200 млн. лв. в страната ни

~ 2 мин.
Веригата за хранителни продукти Billa твърдо остава в България и планира да инвестира близо 200 млн. лв. в страната ни през следващите години. Това стана ясно от официално съобщение от ръководството на компанията.
Изявлението разкрива плановете на Billa България за следващите пет години, които също включват откриване на 40 нови магазина. През 2014 г. веригата откри 6 нови магазина.
През тази година компанията планира да открие още 8 нови магазина към настоящите 91 магазина в цялата страна и да направи реконструкция на 5 от настоящите. Планът за разширяване на веригата е насочен главно към 4-те най-големи града в страната - София, Пловдив, Варна и Бургас, без да се изключват други райони.
„Billa България стартира редица проекти и инициативи, насочени към подкрепянето на българската икономика и местното производство. Тези инициативи се изразяват в успешни партньорства с български доставчици, подкрепящи износа на тяхната продукция. Ние инвестираме в обучението на български земеделци и успешно развиваме проекта „Градините на BILLA". В над 100 български градини специално за BILLA, с помощта на наши експерти, се отглеждат висококачествени плодове и зеленчуци", коментира Бойко Сачански, управител на Billa в България.
„BILLA има подписани договори със 72-ма български производители, с които развиваме нашите собствени марки – „BILLA“ и „Clever“, допълни Сачански.
Billa България увеличи оборота си с 4,8% през 2014 г. От навлизането си на българския пазар компанията е инвестирала повече от 500 млн. лв, осигурявайки работа и конкурентно възнаграждение на близо 4000 сътрудници.
94% от оборота на BILLA България се генерира от стоки на български доставчици, а 92% от артикулите в магазините сe доставят от български компании.
Това изявление следва скорошните спекулации, че германската компания REWE, представена у нас с веригите Billa и Penny, е в процес на продажба на обектите си в България.
Изявлението разкрива плановете на Billa България за следващите пет години, които също включват откриване на 40 нови магазина. През 2014 г. веригата откри 6 нови магазина.
През тази година компанията планира да открие още 8 нови магазина към настоящите 91 магазина в цялата страна и да направи реконструкция на 5 от настоящите. Планът за разширяване на веригата е насочен главно към 4-те най-големи града в страната - София, Пловдив, Варна и Бургас, без да се изключват други райони.
„Billa България стартира редица проекти и инициативи, насочени към подкрепянето на българската икономика и местното производство. Тези инициативи се изразяват в успешни партньорства с български доставчици, подкрепящи износа на тяхната продукция. Ние инвестираме в обучението на български земеделци и успешно развиваме проекта „Градините на BILLA". В над 100 български градини специално за BILLA, с помощта на наши експерти, се отглеждат висококачествени плодове и зеленчуци", коментира Бойко Сачански, управител на Billa в България.
„BILLA има подписани договори със 72-ма български производители, с които развиваме нашите собствени марки – „BILLA“ и „Clever“, допълни Сачански.
Billa България увеличи оборота си с 4,8% през 2014 г. От навлизането си на българския пазар компанията е инвестирала повече от 500 млн. лв, осигурявайки работа и конкурентно възнаграждение на близо 4000 сътрудници.
94% от оборота на BILLA България се генерира от стоки на български доставчици, а 92% от артикулите в магазините сe доставят от български компании.
Това изявление следва скорошните спекулации, че германската компания REWE, представена у нас с веригите Billa и Penny, е в процес на продажба на обектите си в България.