Интервю | Целта е да дигитализираме над 95% от интеракциите с клиента до края на годината

Идеята е всичко, което клиентът прави в магазина, да може да прави и в мобилното приложение на Yettel

Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България:

Интервю | Целта е да дигитализираме над 95% от интеракциите с клиента до края на годината

© ECONOMIC.BG / Yettel България

Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България

~ 7 мин.
Автор: * *

През последните години редица фактори ускоряват процеса по дигитализация – потребителските очаквания всичко да е лесно, бързо и интуитивно, навлизането на новите технологии и нуждата бизнесът да остане конкурентен са само част от тях.

На този фон дигиталната трансформация се превръща в единствения възможен път за развитие, смятат от Yettel. Готова ли е обаче страната ни за тази промяна, какви ще са ползите за крайния потребител и какви са амбициите, които телекомът си поставя – разговаряме с Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България.

Google Новини

Viber Бот