Дигитализацията е дълъг път, който ще извървим
Клиентът винаги иска едно: по-добра, по-евтина и по-бърза услуга
Петя Димитрова, Мисис Икономика 2018:

© ECONOMIC.BG / Икономика
Петя Димитрова е главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Пощенска банка
Изпълнена съм с респект и благодарност към всички, които са оценили нашия труд и нашето развитие през тези години. Това е награда за целия ни екип.
Резултатите ни носят голямо удовлетворение, както и фактът, че за поредна година сме сред лидерите по печалба в банковия сектор. Придобиванията, които направихме преди две години и сега, са от огромна важност за нас. Щастлива съм, че запазихме екипа си, той винаги е до мен и ще продължим да се развиваме заедно с него.
Много се говори за навлизането на финтех компании в банковия сектор, но аз не гледам на тях като на конкуренти, а като на партньори и съм убедена, че това е успешният взаимноизгоден модел. В Пощенска банка сме възприели тази стратегия.
Клиентът винаги иска едно: по-добра, по-евтина и по-бърза услуга. Стремим се да усъвършенстваме своите продукти и услуги. В този процес дигитализацията е не просто стъпка, а дълъг път, който трябва да извървим. Пощенска банка работи в тази насока. Нашият стремеж е това да стане по най-добрия начин, защото това ще е от полза за клиентите ни. То ще се отрази на продуктите, услугите и времето за обслужване. Нашата банка е универсална и сме готови да финансираме всеки добър проект. През 2019-а ще се фокусираме върху придобиването на банка Пиреос България. Това ще стане по начин, при който и клиентите, и служителите, и акционерите да са удовлетворени.
Бъдещето на банките е свързано с повече дигитализация и навлизане на изкуствен интелект и никой не може да си заравя главата в пясъка, че това предстои.